Veelgestelde vragen

Heb je vragen?
Bekijk de veelgestelde vragen hieronder of neem contact met ons op.

Op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur bel je ons op 010 - 204 30 82. Je kunt natuurlijk ook mailen: thuisvoordeelshop@touchpromotions.nl.

Wat is de Thuisvoordeelshop?
Klanten van Essent die meedoen aan het klantprogramma Thuisvoordeel, vinden in de Thuisvoordeelshop verrassende deals. Denk aan A-merk huishoudelijke apparaten, cursussen, interieurproducten en dagjes weg. Altijd met een flinke korting!

Tot wanneer is de Thuisvoordeelshop te gebruiken?
De Thuisvoordeelshop is onbeperkt te gebruiken tot en met 31-12-2021.

Wie kan er gebruikmaken van de deals in de Thuisvoordeelshop?
Om gebruik te maken van de deals, log je in met je Mijn Essent account. Vervolgens checken we of je meedoet aan het klantprogramma Thuisvoordeel. Zo ja, dan kun je lekker shoppen.

Hoe kan ik betalen?
Je betaalt met iDEAL of creditcard (VISA en MasterCard).

Wat is de levertijd?
Heb je e-vouchers besteld en deze na een kwartier nog niet ontvangen? Check dan eerst even je SPAM box (ongewenste e-mail). Nog niet gevonden? Neem dan contact met ons op. Producten worden mits op voorraad binnen 3-5 werkdagen afgeleverd.

Krijg ik een bevestiging van de bestelling/betaling?
Je ontvangt binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

Hoe verzilver ik mijn e-voucher?
Op de website van de aanbieder vind je informatie over hoe je je e-voucher kunt inwisselen.

Hoe pas ik mijn bestelling aan?
Nadat je hebt besteld kan dit helaas niet meer. Neem even contact met ons op als je hier vragen over hebt.

Hoe gaan jullie om met mijn persoonsgegevens?
Je persoonsgegevens worden vertrouwelijk behandeld. Lees hier meer over in onze privacyverklaring.

Ik wil iets terugsturen, hoe werkt dat?
Heb je een verkeerd product besteld of is het product niet naar wens? Stuur dan binnen 14 dagen een e-mail naar thuisvoordeelshop@touchpromotions.nl inclusief het onderstaande retourformulier. We vertellen je dan binnen 3-5 werkdagen precies hoe je je bestelling kunt terugsturen. Wij nemen alleen ongebruikte artikelen in de originele verpakking retour.

Als we het product terug hebben gekregen, krijg je van ons het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug gestort, meestal binnen twee weken. Helaas vergoeden we de verzendkosten voor het terugsturen niet.

Download hier het retourformulier

Mijn product is kapot, wat nu?
Stuur een mailtje naar thuisvoordeelshop@touchpromotions.nl inclusief het onderstaande retourformulier. Voeg ook je betaalbewijs en wat foto’s toe van het kapotte product. Je hoort vervolgens van ons binnen 3-5 werkdagen hoe we dit gaan oplossen.

Download hier het retourformulier

Verdient Essent hier geld aan?
Nee, Essent doet dit omdat we onze klanten waarderen en de beste deals willen bieden.